Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 12:35 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Et spørgsmål om PRO-medlemsskab

Kan nogen sige mig, ca. hvor mange point der skal laves pr. måned, for at opretholde gratis PRO-medlemsskab ? Jeg er godt klar over at det kan svinge meget, men bare et tilnærmelsesvist svar ;-)

Det er længe siden jeg sidst har fået besked om, at mit PRO-abbonement er blevet forlænget.

På forhånd tak *S*
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2004 - 12:42 #1
Du skal være i top100
Avatar billede norbert Nybegynder
16. oktober 2004 - 12:43 #2
Hej Victor. Jeg vil tro, at omkring 6-700 point er det tal du skal op på, så er du rimelig sikker, men som du selv siger, det svinger meget :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 12:46 #3
Yep - Top 100 - det viste jeg godt, men ca. hvor mange point skal der til for at komme derop ;-)

Ok - tak "norbert" - er det mon et tal de fleste kan være nogenlunde enige om ?
Avatar billede peet-49 Novice
16. oktober 2004 - 12:50 #4
ca.29000 point
Avatar billede weblex Nybegynder
16. oktober 2004 - 12:56 #5
Inde under pointstatistikken kan du trække på, hvor mange point man har fået måned for måned. Du kan altså her se, hvad der skal til for at komme i top 100 den pgl. måned. 700-800 point er vist normen...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:05 #6
"peet49" > vi taler vist ikke om helt det samme *GG*

Tak for din kommentar "weblex" *S*
Avatar billede norbert Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:08 #7
Man behøver ikke være nr. 1 for at få pro :-)
Bare man er på listen i den ene måned får man pro i en måned, dvs. du skal bare være nr 99 i denne måned, så får du pro i næste måned :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:18 #8
Den har jeg også forstået "norbert"
Det eneste jeg ønskede svar på var, hvor mange point der skulle til og det har jeg nu fået. Tak for Jeres deltagelse *S*
Avatar billede norbert Nybegynder
16. oktober 2004 - 13:20 #9
Yes - den var mere myntet til peet49 :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. oktober 2004 - 16:03 #10
725 point sidste måned - jeg fik 641 :((
Avatar billede mugs Novice
16. oktober 2004 - 19:18 #11
victor-1 > Gå her ind, så kan du vælge hvilket år, måned og kategori du vil se pointstatistikken og dermed også hvor mange point der sksl til:

http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2004&date_month=10&date_day=0
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. december 2004 - 11:00 #12
Jeg var lige herinde for at finde linket lige her over og kommer nu til at undre mig over, hvor peet49's kommentarer er blevet af.
Enten er jeg ved at blive blind, eller også er de fjernet, hvilket jeg ikke troede var muligt pt.
Er det igen blevet muligt for CoAdmins, at fjerne indlæg i spørgsmål ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. december 2004 - 11:10 #13
Ved nærmere eftersyn kan jeg slet ikke finde peet49's indlæg i nogen tråde herinde overhovedet ?
Nogen som ved hvorfor ?
Avatar billede mugs Novice
18. december 2004 - 11:12 #14
Heller ikke at finde på Top-listen. Måske en deaktiveret bruger?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. december 2004 - 11:14 #15
Måske, men det burde ikke fjerne alle indlæg også.
Det virker meget underligt - sikkert en af de utallige fejl på E :-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. december 2004 - 17:55 #16
Peet skiftede vidst nok navn til per et eller andet og bad forleden om at få sin konto lukket.

http://www.eksperten.dk/spm/571053
Avatar billede norbert Nybegynder
18. december 2004 - 17:58 #17
OK - så er det ham der nu hedder per56 :-) Han figurerer også i denne tråd :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. december 2004 - 18:21 #18
og altså ikke findes længere...
Avatar billede norbert Nybegynder
18. december 2004 - 18:26 #19
yes :-) HAN er heller ikke til at finde