Avatar billede kasperbc Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:14 Der er 3 kommentarer

Min side mangler der noget ?

Hej hvad syndes i så om min side ? www.kama.1go.dk ved godt mange syndes der skal være et banner på men ser mere stil rent uden. Mangler der noget ?
Avatar billede syvon Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:34 #1
ja som du selv siger mangler der et banner, og det kan jo stadig godt være stilrent med et banner på.

1. hvad handler siden om, eller hvad skal den handle om.
2. lidt kedlig med henhold til farver.
3. Kontakt: når du nu har lavet det ville det så ikke være lidt nemmere med en mailform eller lave din mail om til et link så man ikke skal sidde og copy/paste din mail til den mail man vil sende.
Avatar billede kasperbc Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:40 #2
Syvon. Den skal handle om hjælp til folk der har problemer på nettet men er kun beta og er kun igang med at lave. Ved godt min kontakt ik er for smart har lavet det skal bare lige have lavet noget smart med det så det ik ser ud som alles andre :P ang farverne de er kolde pga det er vinter og det er enkelt og giver godt overblik :) vil ik have et banner på fordi alle sider har banner på nu om dage vil gerne være lidt anderledes :)

M.v.h
  KaMa
Avatar billede syvon Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:58 #3
ville bare mene at det ville være rart for folk der gik ind på side at få lidt af et indtryk af hvad siden indholder og det får mange jo ved at der er et baner der henleder lidt til indhold på siden.