Avatar billede piratos Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:01 Der er 4 kommentarer

ASP-Galleri hvor?

Jeg skal bruge et ASp galleri til min side, den er hostet ved web10(de understøtter ikke PHP:()

Det må gerne være et dansk, eller med mulighed for at installere dansk! Og gerne så brugervenligt/overskuligt som muligt!

Hvad findes der af muligheder?
14. oktober 2004 - 18:06 #1
Lytter med.
Avatar billede snokey Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:08 #2
Du mener så den henter "Alle" billeder inden fra en mappe på dine server fx. pic ? Det du mener ?
Avatar billede piratos Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:10 #3
Nej ikke præcis, skal bare bruge et galleri til min webside, gerne et hvor brugerne selv kan upload billeder evt?

Men hvis man kunne forudbestemme en bestemt sti den skulle tage billederne fra ville det absolut ikke gøre noget(ville jo gøre det hele noget nemmere når man skulle upload første gang!)
Avatar billede snokey Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:17 #4
Altså du kan kigge lidt rundt på http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5&page=0 der er en del ting der imellemen en der kan uploade billeder og en der kan vise det fra en bestemt mappe