Avatar billede internet Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:18 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Primera Division.dk - feedback

Hej Eksperter

Jeg har lavet en hjemmeside om den spanske fodbold liga, Primera Division.

Hjemmesiden kan ses på adressen http://www.primeradivision.dk/

Grundet til at jeg har oprettet dette spørgsmål er, for at få noget feedback på sidens indhold (hvad er godt og hvad mangler), design mm, så jeg har mulighed for at få forbedret siden.

Til sidst ville jeg gerne høre jer eksperter om; hvad er det der gør en hjemmeside populær og hvad kan jeg gøre få at min hjemmeside bliver det.

Tak for hjælpen!!!
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:26 #1
Først og fremmest en meget informativ side :o)

Jeg synes du mangler et banner til siden - toppen er lidt kedelig.

Og din side bliver meget bred, når man som jeg kører i 1280*1024. Det kan hæmme læsevenligheden.
Avatar billede therevelation Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:03 #2
er ingen ekspert på hjemmesider men stor sportsfan...der mangler noget farvespil for at den side vil fænge mig...den hvide baggrund ødelægger lidt indholdet du vil vise efter min mening :)
Avatar billede internet Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:47 #3
hvad mener du med at den hvide bagrund ødelægger indholdet, og hvad farve ville du foreslå?
Avatar billede abh Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:02 #4
Jeg er enig med weblex siden bliver alt for bred i 1280*1024 så du kunne måske overveje at have en fast bredde på siden.... synes også at den mangler lidt i toppen... den kunne godt bruge lidt farver.. eller nogle linier for at dele den op..

synes at indholdet og selve opsætningen(placeringen af de forskellige ting) er god
Avatar billede therevelation Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:50 #5
det er jo et godt indhold du har....for mig virker alt det hvide somom siden er tom og trist :(  det er la primera så måske noget spansk orienteret farver kunne være spændene rødbrun/bordeaux måske *s*
Avatar billede moocher Nybegynder
23. oktober 2004 - 21:23 #6
Lækkert design, den loader lidt for langsom. men ellers pæne farver og opdeling
Avatar billede abh Nybegynder
23. oktober 2004 - 21:47 #7
Siden er blevet meget pænere toppen er f.eks. meget mere "alive"
... men...  baggrunden i siderne er alt for forstyrende og gør det svært at læse teksten.. synes ellers det er på rette vej med farverne og bredden er meget bedre!!
Avatar billede internet Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:16 #8
Tak for feedbacken, nice i gider... abh: smider du et svar?
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:17 #9
wow .. der er kommet noget farve på ...hehe synes det ser rigtig godt ud - de røde farver matser godt til la primera...good work
Avatar billede abh Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:25 #10
det var så lidt... og fin igen en fin side du har! :)
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:30 #11
. svar ;)