Avatar billede mowo Nybegynder
07. marts 2001 - 20:06 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Tekst felt på Web-side - opdateres via et login og passw

Hej
Jeg har brug for at lave et tekst felt, på en hjemmeside – hvor det er muligt at lave en tekst opdatering dagligt.
Når teksten skal opdateres, skal brugeren (web-masteren) logge ind med et password – for så at skrive sin tekst besked, så brugere af hjemmesiden kan se den daglige besked/oplysning ude på nettet.
Avatar billede netsrac Praktikant
07. marts 2001 - 20:17 #1
Det kræver lidt asp programmering, jeg kan godt lave det for en smule flere point.
Avatar billede mowo Nybegynder
07. marts 2001 - 21:19 #2
OK netsrac
Du får nogle flere point, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede netsrac Praktikant
07. marts 2001 - 21:24 #3
Understøtter din server / dit webhotel asp, hvis den gør så klægger jeg lige noget sammen.
Avatar billede aneez Nybegynder
07. marts 2001 - 22:52 #4
hehe hvis den understøtter php men ikke asp så kan jeg klaske noget sammen :))
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 10:53 #5
Vi søger også et Web-hotel, så vi kan ikke svare på dit spørgsmål \"netsrac\" - men kender du et sted til rimelig priser og uden alle mulige dumme reklame betingelser, så lytter vi gerne :-)
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 11:29 #6
Jeg har selv azero.dk, men hold dig langt væk for på det seneste er det begyndt at blive bund råddent.

http://www.struer.net/

http://www.goldenplanet.dk/
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:16 #7
Hej netsrac
Har fundet Web-hotel....
Vi skal videre, skriv til mig på arnely@get2net.dk
så vi kan aftale nærmere.
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 20:20 #8
Du kan bare sende mig en mail på eksperten@cnh.dk hvor mange point har du tænkt dig at give ?
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:28 #9
Hvor mange skal du bruge?
Og hvordan kan jeg give dig flere?
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 20:33 #10
Du kan forhøje point tallet ved at trykke på point tallet ved siden af dit navn i toppen af siden, bare 150 point så er det fint :-)
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:37 #11
Du har fået 150 point
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 20:40 #12
Fino så laver jeg det lige til dig, du er sikker på at dit webhotel understøtter asp og access ikke ? Hvor har du egentlig fået det henne ?
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:42 #13
Hos Scannet www.scannet.dk
Skal du ikke have noget mere fra mig, eller kan jeg selv ligge grafikken ind bag efter?
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 20:45 #14
Du skulle nok selv kunne lægge grafikken på selv senere :-)
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:49 #15
Ok - hvordan er jeg sikker på at du får dine point?
Hvad skal jeg gøre for at du får dem.
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 20:51 #16
Du skal bare vælge mit navn og trykke accepter, men det skal du ikke gøre før du har fået det du skal have af mig. Ikke fordi jeg kunne finde på at snyde, dig men der er sikkert andre der kunne.
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 20:54 #17
Ok - jeg gør ikke noget før du siger du vil have dine point.
Men jeg har også en støre opgave til dig hvis du er kunne tænke dig det!
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 21:08 #18
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 21:27 #19
Hvad skal jeg gøre nu for ikke at snyde dig for dine point.
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 21:29 #20
Jeg kan ikke hente den fil, når jeg følger linket!
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 21:31 #21
Du skal bare vælge mit navn på listen også trykke accepter. Jeg mailer lige filen til dig så.
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 21:33 #22
Har du fået dine point?
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 21:34 #23
Jep jeg har fået mine point nu :-)
Jeg har lige sendt mailen.
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 21:45 #24
Ja jeg har fået den, men kan ikke åbne den.
Jeg får en fejl at filen er beskadet! Er det en zip fil eller hvad?
Avatar billede netsrac Praktikant
08. marts 2001 - 21:48 #25
Ja det er en zip fil, hvad bruger du til at åbne den med winzip ? Jeg kan lige sende dig filer ikke pakket, men det bliver en tung mail så.
Avatar billede mowo Nybegynder
08. marts 2001 - 21:51 #26
Ja send dem bare, jeg har ikke mulighed for at åbne den ellers.
Jeg er ved at Downloade en Expander..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 20:08 #27
Brug den rigtige kategori !