Avatar billede voirsous Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:38 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Kriktik af design på konkurrence side

Hej,

jeg er ved at være færdig med
www.vind.ein.dk sidens indhold er links til konkurrencer på nettet.

Jeg har brug for krtik af designet, så det håber jeg i vil give mig.

Vh. Casper
Avatar billede miss-g Seniormester
13. oktober 2004 - 01:01 #1
Jeg synes den ser fin nok ud.

Har egentlig ingen kritik. Farverne passer fint sammen, og der er ikke noget tekst som ´hopper´ når man bladrer.

Linket rejser virker ikke - men det ved du sikkert. Det samme med ´Tilbud fra os til jer´. Den er enkel og til at finde ud af *S*
Avatar billede bertelbrander Novice
13. oktober 2004 - 01:35 #2
Bestemt ok.

De øverste af headeren er måske lidt for gul.

Den lilla baggrund for texten midt på sinden er næsten helt hvid, jeg synes at du skulle lave den helt hvid eller mere lilla.

Testet med Mozilla Firefox.
Avatar billede voirsous Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:27 #3
mange tak,

Rejser i menuen virker da fint hos mig :)?
tilbud fra os til jer er dog ikke lavet endnu :)

bertel mener du de grå klodser med links i?

Vh. Casper
Avatar billede miss-g Seniormester
13. oktober 2004 - 10:06 #4
Underligt nok - så kan jeg også godt få ´Rejser´ til at virke i dag. Det er nok blevet rettet i mellemtiden *S*
Avatar billede saucer Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:28 #5
Designet er nice lavet. Men hvorfor er alle under sider så damn grimme ?
Der er ikke noget design på alle undersider ?
Avatar billede voirsous Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:33 #6
saucer - skabelonen til forsiden er den samme som er brugt til undersiderne ? Ellers forstår jeg det ikke.
Avatar billede saucer Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:43 #7
Hej

Hmm jeg prøvede lige at komme ind på din side igen og klikke på undersiden og
der kom ikke den samme fejl som jeg skrev under. Men så prøvede jeg hoppe lidt
frem og tilbage og kom frem til den design fejl som jeg skrev :)

Jeg har lavet et billede så du selv kan se hvordan det nogle gange kommer til at se ud. Det er som om at dit design skabelon ikke kommer med nogle gange.

http://www.saucer.dk/exp.jpg
Avatar billede voirsous Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:49 #8
ah,, det kan se ud som om at CSS filen ikke bliver sendt med... hm.
Avatar billede saucer Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:52 #9
Jep eller sådan noget..
Avatar billede bertelbrander Novice
13. oktober 2004 - 19:41 #10
Ja, jeg mener de "grå klodser" med links i, dem under "Vi anbefaler" på forsiden.
De ser lidt lilla ud på min skærm. Jeg synes at de skulle være mørkere eller hvid som resten af baggrunden.
Avatar billede voirsous Nybegynder
16. oktober 2004 - 22:47 #11
bertel smider du et svar også så smider jeg point efter jer nemlig.
Avatar billede bertelbrander Novice
16. oktober 2004 - 23:07 #12
Jeg samler ikke point.
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:25 #13
okay men tak alligevel.