Avatar billede ostehamster Nybegynder
12. oktober 2004 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fireforx, Linux og exp.dk, virker ikke for mig

Hejsa

Det er nu snart et pænt stykke tid siden jeg har været på exp, og opdagede en kede ting (måske fejl) på exp.dk

Jeg kan se alle spørgsmål uden problemer. Men alle de spørgsmål jeg har svaret på kan jeg ikke se, det eneste jeg kan se, er det store firkantede banner. Er det mig eller exp der er noget galt med?

mvh
Christoffer
Avatar billede double-g Juniormester
12. oktober 2004 - 22:32 #1
Det plejer at få teksten til at dukke op igen, hvis man re-loader siden.

Og admin kender godt fejlen og forsøger at få den løst i samarbejde med Mozilla folkene

http://www.eksperten.dk/spm/545477
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2004 - 14:38 #2
I stedet for at reloade kan du også bare skifte tekststørrelse. (Jeg plejer at holde CTRL inde og rulle en gang op og ned med mit musehjul.)
Avatar billede ostehamster Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:51 #3
Ok, jeg lukker igen. Takker for svarene, og undskyld jeg ikke lige havde set at fejlen var kendt.