Avatar billede fatjay Nybegynder
12. oktober 2004 - 19:47 Der er 6 kommentarer

PHP, ikke på cliche

jeg har 20 mb server plads på www.cliche.dk men nu da jeg er blevet lidt interesseret i scripts, kan jeg se at den "pakke" jeg har købt ikk understøtter PHP, hvad skal de sige, kan jeg så ikk bruge nogen scripts overhovedet?????
Avatar billede apo Praktikant
12. oktober 2004 - 19:55 #1
Umiddelbart ser det ud til at du skal op i en GAMMA-Suite før du kan køre ASP/PHP.

Prøv at kontakte Cliche angående muligheden for at opgradere dit nuværende webhotel (mon ikke det kan lade sig gøre).

Apo
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. oktober 2004 - 20:10 #2
Hvis du har adgang til scripts er det vist enten PHP eller ASP.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. oktober 2004 - 20:59 #3
Hmm "scripts" er jo et vidt begreb - Java Script kan du godt bruge :)
Ellers kontakter du dem bare og hører hvilke muligheder du har for opgradering.
Og ja som apo siger skal du op i GAMMA pakken.
Men så mange penge ekstra er det jo heller ikke.
4 kr om måneden.
Avatar billede apo Praktikant
12. oktober 2004 - 21:50 #4
doggy > Dertil kommer formentlig et beløb på 100 DKK (80 DKK + moms) for opgraderingen... Kan jeg forestille mig.

Jeg har selv et webhotel hos Cliche, og de plejer at være meget glade for frasen "Det bli' li' hund'erede krone" ;-)

Apo
Avatar billede fatjay Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:43 #5
har lige fået at vide af cliche idag ,at det er åbenbart er gratis...
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. oktober 2004 - 17:20 #6
Hahaha hvad sagde jeg...

- sorry jeg kunne ikke la' vær' :)