Avatar billede mik789 Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:49 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

"Nej, det var ikke et svar men en kommentar"

Hvorfor har man valgt at Eksp. som default opfatter et indlæg som et svar og ikke som før, som en kommentar? Det er muligt det først sker efter nogen tids inaktivitet, men det er irriterende at man tror man skriver en kommentar, og det så viser sig at blive et svar. Som udgangspunkt må de dat være sådan at man selv skal vælge at svare før ens indlæg kan opfattes som svar. Sådan var det også før.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. oktober 2004 - 22:50 #1
Som default opretter min profil alle mine indlæg som kommentar, IKKE som svar.
Avatar billede exp Juniormester
11. oktober 2004 - 22:51 #2
Mine er altså også som standard kommentarer...
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2004 - 22:54 #3
Hos mig er "Kommentar" også valgt som standard, og det har aldrig været anderledes (dog kunne man godt fristes til at tro at "Svar" som standard er valgt ved visse brugere ;))
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. oktober 2004 - 22:56 #4
Det er vist en "kendt" fejl, men måske kun i visse browsere, og dermed
kun kendt af disse. Du er ikke den eneste det sker for.
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2004 - 23:01 #5
erikjacobsen: Hvilke browsere har "fejlen" !?

mik789: Hvilken browser bruger du !?
Avatar billede mik789 Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:01 #6
Jeg bruger Firefox 0.8. Har ikke spekuleret på om det kun er i den. Under alle omstændigheder bør det jo rettes, hvis ikke det er meningen at det skal fungere sådan.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:06 #7
firefox har en extremt "konservativ" cache, prøv evt at slette hele cachen (inde under rediger - præferencer - privatliv), måske kan det være en indstilling der ??
Avatar billede mik789 Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:09 #8
hmmn, så burde det vel ske hver gang. det gør det ikke. kun engang imellem, typisk hvis den har været inaktiv et stykke tid.
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2004 - 23:13 #9
Du kunne evt. prøve at opgradere til nyeste version. Umiddelbart oplever jeg ikke fejlen i FireFox 0.9.3, men hvis det ikke er en konstant fejl, så er det jo også lidt svært at afprøve ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. oktober 2004 - 23:15 #10
Jeg ved ikke hvilke browsere der har "fejlen" - det er jo
selvfølgelig en fejl begået af eksperten.dk, da jeg aldrig
oplever det andre steder - men jeg bruger naturligvis aldrig
IE, så det er (nogle af) i de andre.
Avatar billede mik789 Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:17 #11
ja, det er Eksp. der skal finde ud af hvilken del af koden der smutter for FF 0.8 (hvis det da kun er den).
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. oktober 2004 - 23:21 #12
Det er ikke kun FF - men jeg kan ikke sige præcis hvilke jeg
har oplevet det i.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:48 #13
jeg bruger ff 0.93, ff 1.0PR, epiphany og konqueror, og ingen af dem har jeg oplevet det med ~
Avatar billede mik789 Nybegynder
12. oktober 2004 - 08:00 #14
OK. Men nu er det i alle fald sagt. Så må Ekspertens kodedrenge se hvad de kan gøre ved det.

Vi skal have lukket. Læg nogle svar så deler vi.
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2004 - 08:59 #15
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så accepter du bare dit eget svar :)
Avatar billede mik789 Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:24 #16
ok da ;-)