Avatar billede anhansen Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skal man reloade nogle gange i firefox for at se indlæg?

Hej,

Hvad skyldes dette fænomen? Er det pga popupblocker.

For umiddelbart validerer siderne helt fint hos w3c.

Det er bare en mindre irritationsfaktor. :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
11. oktober 2004 - 18:32 #1
Det er en renderingsfejl i Firefox, der opstår på nogen sites (vi lider også under det på www.ebrev.info, på trods af at vores site benytter en helt anden opsætning end eksperten.dk).
Umiddelbart er der ikke noget at gøre - admin er i dialog med Firefox-udviklerne, og vil meget gerne have hjælp til at finde årsagen til problemet. :)
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2004 - 20:34 #2
Folk der har lyst til at hjælpe med at finde fejlen kan prøve at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/545477 hvor der er henvisninger til hvordan man kan hjælpe :)
Avatar billede anhansen Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:25 #3
ok... Det var da et godt svar.. :-)

Men det er underligt det er nøjagtig hver anden gang... Altså jeg mener - hvis en side ikke vises korrekt og jeg trykker opdater - så virker den. Det har ikke slået fejl endnu. Men det er jo også noget nemmere at konstatere end det er at rette fejlen.. :-)

Jeg lukker her..
Avatar billede snowball Novice
15. oktober 2004 - 12:34 #4
anhansen: Admin (og andre) har skam brugt lang tid på at prøve at løse problemet, men det er desværre ikke lykkedes. Det er jo derfor at Admin beder om hjælp i http://www.eksperten.dk/spm/545477
Avatar billede anhansen Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:40 #5
ja... Jeg har ikke oplevet det på andre sider endnu synes jeg.. Ikke på nogle af dem jeg selv sidder og udvikler..

Men det ser da ud til at flere og flere vælger firefox - det er da et aktuelt spørgsmål igen nu.. :-)

Har desværre ikke tiden til at gå dybere ind i mozilla og problemet til at jeg kan gøre nogen forskel på området.. :-(

Men vi kan da bare håbe der kommer nogle der har tid, lyst og evnen til at sætte sig ned og kigge på det... Havde været spas at gøre dengang jeg var arbejdsløs.. Men det er heldigvis ovre de dage nu... :-)