Avatar billede minnal Nybegynder
07. marts 2001 - 10:56 Der er 1 kommentar

Internet Information Server 5.0

Jeg har fået følgende fejl meddelelse i Eventvieweren, når jeg prøver at udvikle
ASP filer fra min Windows 2000 Professional

Event Type: Error
Event Source: WAM
Event Category: None
Event ID: 204
Date:  06-03-2001
Time:  16:23:32
User:  N/A
Computer: PSP
Description:
The HTTP server encountered an unhandled exception while processing the ISAPI Application \'
IISRTL!ALLOC_CACHE_HANDLER::Alloc(void) + 0x7
ISATQ!_AtqAddAsyncHandle@24 + 0x1C
ISATQ!CDirMonitor::Monitor(class CDirMonitorEntry *,char const *,int,unsigned long) + 0xA8
asp!TS_RESOURCE::Unlock(void) + 0x2B7F
+ 0xD86C23FE
\'.
For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
Mvh.
Princely
Avatar billede asmodeus Nybegynder
07. marts 2001 - 11:35 #1
Geninstaller IIS - det er hurtigt gjort og vil løse dit problem!
mvh/
Asmodeus