Avatar billede allan-allan Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Film kan ikke ses på fjernsyn

Efter at have formateret min harddisk (som følge af Microsofts nye sikkerhedspakke fra helvede), kan jeg ikke længere få film film vist via mit fjernsyn.
Jeg har klonet min skærm etc. og der er ellers hul igennem til fjernsynet. Problemet opstår først når jeg afspiller en film i en mediaplayer. Alt hvad der fremkommer, er mediaplayerns ramme. Hvor filmen burde være er der sort skærm...

Nogen forslag?
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 12:22 #1
du skal have enabled dualview ; pt. står dit fjernsyn til at være en extra skærm.
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 12:22 #2
er det en bærbar eller PC `?
Avatar billede allan-allan Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:05 #3
Det er en stationær. Men skærmen skal da være klonet. Hvis jeg sætter den på dualview, så har jeg ikke nødvendigvis samme billede på min comp.skærm, og fjernsyn.
Har jeg misforstået dig?
Avatar billede allan-allan Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:07 #4
Mente du disable dualview? Men i så fald er den det, jeg har klonet skærmen, og den står derfor ikke på dualview...
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 13:07 #5
nok bare mig der vrøvler ; tror jeg mener Overlay  ;o)

hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede espersen Novice
09. oktober 2004 - 13:10 #6
mener at du skal enable dualview (er et stykke tid siden jeg har rodet med TVout på en stationær)
Avatar billede allan-allan Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:29 #7
Har Nvidia...
Avatar billede exp Juniormester
09. oktober 2004 - 15:43 #8
Lige til en anden gang, så er denne kategori til generelle spørgsmål om eksperten.dk.

Du skulle nok have været ovre i www.eksperten.dk/spm/generelt-it/ :-)
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2004 - 14:18 #9
Avatar billede allan-allan Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:16 #10
Super! Tak, det løste mine problemer...... Mit "Accepter" felt er imidlertid forsvundet, så jeg ved ikke helt hvordan jeg overfører dine point...
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2004 - 18:45 #11
når jeg ligger et svar kan du marker mit navn og trykke accepter.
Avatar billede espersen Novice
10. oktober 2004 - 20:45 #12
kenp; nice kort guide ;o)
Avatar billede allan-allan Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:18 #13
Tak for hjælpen, det var skønt. Min accepter-knap har meldt sin ankomst igen, så du burde have fået dine points.....
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2004 - 21:40 #14
espersen -> ;) jegs har også en guide hvis det ikke er nyeste drivere ;)