Avatar billede mads375 Juniormester
08. oktober 2004 - 21:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog frontpage serverudvidelser

Hejsa.
hele min hjemmeside kører nu, undtagen gæstebogen.
Der kommer det frem når man skal sende sin kommentar. Det er frontpage, jeg har brugt.
Web-side med aktive FrontPage-komponenter

"Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side"

Er der nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre??.
M.V.H
Mads
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. oktober 2004 - 21:59 #1
For at få disse dynamiske frontpage ting til at virke skal det web hotel du har have installeret forntpage server extentions, og det koster normalt lidt extra at få dette.

Du skal dog vide at disse dynamiske frontpage ting normalt ikke er ret elegante og ikke kan ret meget. En løsning med ASP eller PHP er meget mere brug bar
09. oktober 2004 - 01:31 #2
Jeg har lige kigget på mange af dine åbne spørgsmål om Frontpage. Du har aldrig rigtigt svaret på om du har bestilt FrontPage-understøttelse på dit webhotel.
Har du ikke det kan du ikke få de specielle FrontPage-funktioner til at virke. De forudsætter at der er FrontPage Extensions installeret på serveren.

Luk nogle af alle de mange spørgsmål, der er besvaret.

Nogle personer elsker at hade Microsoft - og måske især FrontPage. Alligevel læser mange af dem spørgsmålene i denne kategori, og kommer gang på gang med tåbelige kommenatrer om, hvad du skulle have valgt i stedet for FrontPage. Du har valgt at bruge FrontPage til at lære at lave hjemmesider i, og det er et ganske udmærket valg. Får du lyst til at eksperimentere med mere avancerede funktioner på din hjemmeside, kan du altid vælge at bruge andre værktøjer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. oktober 2004 - 02:24 #3
Og frontpage kan sagtens lave ASP, der er fuld understøttelse og den har forberedte funktioner til det meste.
Avatar billede mads375 Juniormester
10. oktober 2004 - 01:59 #4
Hej Igen.
Mange tak for hjælpen. Der er "FrontPage server Extensions" installeret på serveren.. Det er B-One jeg er under..
Har i nogle flere ideer til, hvad det kunne være.???:-/..
M.V.H
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
14. oktober 2004 - 17:43 #5
i denne omgang til Erik Juul.
Skriv et svar.
M.V.H
Mads
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2004 - 19:55 #6
Frontpage server extentions (eller serverudvidelser som det hedder på dansk) er noget der kan installeres på en web server. De fleste web hoteller tilbyder et basis hotel og et udvidet med server extentions og e.v.t. ASP.

Du skal altså undersøge om du kan købe et webhotel med frontpage server extentions og det kommer du selvfølgelig til at betale lidt extra for
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:35 #7
lukker