Avatar billede richardski Praktikant
08. oktober 2004 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

optimering til opløsning

Jeg er igang med at lave en hjemmeside og ser nu at når jeg beder om preview er siden for stor til at den kan være på siden og man skal så scrolle ned for at se hvad der står i bunden. Er der ikke i Dreamviewer en funktion som automatisk optimere og tilpasser til den enkeltes skærmopløsningen ??

PÅ forhånd tak!
Avatar billede izecube Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:54 #1
nej det tror jeg ikke.
du kan også se idag at der er flere profesionelle sider man bliver nødt til at scrolle til højre med.
så det tror jeg ik desværre.
Avatar billede izecube Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:55 #2
nej det tror jeg ikke.
du kan også se idag at der er flere profesionelle sider man bliver nødt til at scrolle til højre med.
så det tror jeg ik desværre.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. oktober 2004 - 16:49 #3
At der kommer scroll bars frem er jo noget som afhænger af hvor meget som er på siden. Det er jo kun dig som kan og skal styre det.
En scroll bar er da helt fin?

Hvis du tænker på om ikke der er en funktion som formindsker/forstørre billeder og tekst og hvad der nu ellers kunne være på siden, så er svaret nej........eller det er nej med 99,99% sikkerhed.
Avatar billede richardski Praktikant
29. november 2005 - 15:22 #4
Lukker