Avatar billede fader Nybegynder
07. oktober 2004 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fdisk på diskette

Hej.
Jeg har lavet en start diskette i winxp...
Men der er ingen værktøjer på disken..
Jeg skal have Fdisk på... hvordan???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. oktober 2004 - 20:11 #1
Hent den fedeste Værktøjs disk her: www.ultimatebootdisk.com der er så mange totalt fede værktøjer på den at man bliver mere og mere glad hver gang man bruger den.

XP boot disks er recovery disks (red min røv disketter) ikke begynd helt forfra disketter!
Avatar billede serverservice Praktikant
07. oktober 2004 - 20:13 #2
eller gå i google og skriv bootdisk så får et link hvor du kan oprette en dos diskette f.x. w98 disketten hvor den er på.
Avatar billede tubber Juniormester
07. oktober 2004 - 20:51 #3
http://www.bootdisk.com der kan du hente win98 bootdisk der er FDisk på, men ellers som james t skriver ultimate boot cd indeholder 2 forskellige fdisk og mange andre fede tools også partition tools som kan det samme som partition magic :)
Avatar billede fader Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:12 #4
et svar tak
Avatar billede fader Nybegynder
13. juni 2006 - 19:41 #5
Ingen svar efter næsten 2 år snupper dem selv... beklager!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 20:20 #6
helt i orden.
Avatar billede serverservice Praktikant
13. juni 2006 - 21:24 #7
ok - ja du blev vist overset - det sker