Avatar billede deadlydoom Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

The sims 2

Har en computer med Windows ME der skal The sims 2 på...
Har haft det installeret på en xp....
Men når jeg skal installer det på Me kommer den til at den skal have CD2 men den spørger aldrig om det og kommer aldrig vidrer og er ikke frosset... da jeg fint kan anuller det
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:14 #1
Prøv at genstart og prøv igen hvis ikke du har prøvet.. (Min har gjort det samme)..
Ellers, så skub cd-en ud, og tryk "OK" liige inden cd-skuffen er inde i computeren, så plejer det at virke.. Sig lige til om du har fundet ud af det :)
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:05 #2
Det hjælper ikke og genstarte....  og den spørger aldrig om en cd2...
så jeg kan ikke trykke "OK".....
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:56 #3
Prøv at ring ind til deres hotline..
Avatar billede deadlydoom Nybegynder
18. oktober 2004 - 21:31 #4
Vi har fået Xp.... og det virker nu..... Men ellers tak for hjælpen Jeg lukker Spørgsmål