Avatar billede mcpeterc Nybegynder
07. oktober 2004 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

permissions til filer i DW?

Hej
Er det muligt at bruge Dreamweavers ftp klient til at lave permissions til filer, f.eks permisson 777?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:44 #1
Så vidt jeg ved igennem de par år jeg har brugt DW, så er det ikke muligt at sende ftp commandoer udover de som er hardcoded ind i DW's exe fil.
Var selv på jagt efter noget lignende for 1-2 år siden, men har aldrig fundet muligheden for det.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:36 #2
Er det ved at være lukke tid?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
31. august 2005 - 00:27 #3
Ellers kan det lade sig gøre ved hjælp af en extension til Dreamweaver. Se næstsidste post i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/564163 Det virker.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
31. august 2005 - 10:48 #4
.