Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point til andersenph

ref http://www.eksperten.dk/spm/547431
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. oktober 2004 - 07:21 #1
Takker Tonny.

Det er ikke altid jeg får fulgt op på spørgsmålene mere.
Nyt arbejde kræver lidt mere opmærksomhed, så det er helt i orden med mig, hvis vi kører parløb. Point betyder ikke noget mere. Så du lægger bare svar som det passer dig :O)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 07:28 #2
Velbekomme *s*

Godt du siger det, for jeg går jo normalt ikke ind og forstyrrer hvis du er igang. Jeg skal nok holde lidt øje med de spørgsmål, hvor du er igang.
Avatar billede andersenph Nybegynder
07. oktober 2004 - 07:48 #3
Det er ok. Vi kan jo lade som om, vi er på Spywarefri ikke *G*

Ikke forstået på den måde at jeg ikke vil gøre de "svære" færdige.

Men hvis du kan komme med lidt input eller lukke dem, er det ok med mig.
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2004 - 20:07 #4
Tonnybrandt -> Og det samme gælder med mig*S*

Jeg arbejder rigtig meget i øjeblikket og det sker at jeg ikke kommer til computer om aftenen, så overtag endelig, hvis du gider....
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:26 #5
Arlet > Helt iorden. Jeg skal nok kigge lidt efter dine også, og følge op på dem hvis det ser ud til at du ikke er online. Altså når brugeren har ventet et stykke tid, selvfølgelig *s*