Avatar billede chrillemat Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:55 Der er 4 kommentarer

Virus som ikke kan ses eller fjernes manuelt!

Hey jeg har fået en slags virus der hele tiden gør sådan at jeg får en masse spyware og jeg kan simpelthen ikke få fjernet det møg (altså virusen).
Jeg har fundet filen og den vil ikke slettes da der står at den bruges af en person eller et program og selvom jeg trykke ctrl+alt+delete og lukker den procces, der hedder tbps.exe kommer også den igen.
Jeg har brug for et program der kan fjerne noget ligemeget hvad..
Avatar billede chrillemat Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:55 #1
*trykker
Avatar billede andersenph Nybegynder
06. oktober 2004 - 13:56 #2
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand og slet den der.
Avatar billede draco999 Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:13 #3
prøv at gå ind på www.download.com  og Hent det program som Hedder Dr.delete  det kan Slette 99% af alle filer og hvis ikke så sletter den dem når du genstarter komputeren simpelt program men har kun oplevet en gang hvor den ikke kunne slette filen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:19 #4
tbps.exe er en toolbar, så der er sikkert mere snavs inde end kun den, så du kan lige så godt få hele turen:

Hent Spybot og HijackThis:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer og genstart.

Derefter kører du Hijackthis > Scan > Save log. Kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, vi skal nok hjælpe med at tyde loggen