Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:34 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man nogen til at lukke spørsmål?

Jeg har lige fundet et motherboard til geekpower og ikke hørt fra ham mere. Nu har jeg set efter, og han har 25 åbne spørgsmål med i alt 1980 point ude, hvis jeg har set rigtig efter. Ikke fordi jeg kun hjælper for point, men der ku´ da i det mindste komme en tilbagemelding......    øv:(
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 21:37 #1
Enig - Men desværre er det ofte sådan at nogle brugere har mange åbne spørgsmål. De bruger vores tid, for siden hen ikke at gide respondere på vores indlæg. Glem ham og koncentrer dig om seriøse brugere i stedet.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:41 #2
Du kan bruge karmafunktionen til at gøre andre brugere opmærksom på, at han ikke lukker sine spørgsmål. Så er det nok på et tidspunkt så som så med, om nogen gider hjælpe ham igen.
Avatar billede fromsej Praktikant
04. oktober 2004 - 21:41 #3
Desværre er der nogen der ikke værdsætter den hjælp de får.
Bedste råd er at tjekke folks profil, så er der en chance for at man ikke spilder tiden på de utaknemmelige, og så glæde sig over dem man får point eller et tak for hjælpen af.
Du kan anmelde det, men om det giver noget resultat tvivler jeg på.
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:45 #4
jeg har lige brokket mig over karma i en anden tråd, men her tror jeg egentligt det har sin berettigelse :) jeg tror jeg skriver lidt.
jeg fatter bare ikke hvordan sådan en kan gøre det! Det er lidt at pi... på folk!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2004 - 21:46 #5
ebe> sådan er der desværre nogle der er - der er nogle brugere der blacklister div. brugere - måske du skulle gøre det samme :)
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:46 #6
ok mugs, du får alle pointsene den her gang!!!  :)
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:48 #7
john stigers>> måske har du ret. men alligevel.... jeg gider næsten ikke. de fleste er skam pæne, ærlige og sætter pris på hjælpen. og det er rart :)
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 21:49 #8
Tusind tak for point - Så er der penge til mad imorgen :o)
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:49 #9
jeg tror bare jeg giver ham lidt karma grrr.... :(    *lol*
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:50 #10
mugs>> husk nu det der med sund kost!! :)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:50 #11
Jeg har hjulpet dig lidt med karmaen :-)
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 21:52 #12
norbert>> har lige set det! :)  nu skal jeg bare lige finde ud af det!
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 21:52 #13
ebe > Jeg er sgu for gammel til det pjat med sund kost.
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 22:02 #14
mugs>> det er nu altid godt at have en gulerod, siger de, selvom man er for gammel til sund kost *lol*
alle>> karma er skrevet, tak for deltagelsen!! :)
Avatar billede fromsej Praktikant
04. oktober 2004 - 22:20 #15
Mugs>>Er du også nået den alder hvor vi lever af dåsemad, i håb om at konserveringsmidlerne holder os unge?

Ebe>>Jeg smutter også lige forbi "geniet" med en karma. ;o)
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 22:22 #16
fromsej > Knapt nok, men mon ikke det kommer. Og så har "møgungen" (:o) den frækhed at tale om gulerødder. Er det ikke kun noget der dyrkes i nonneklostrer?
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 22:34 #17
mugs>>fra møgungen (på 51*lol*)  nee,..... der holder de skam gulerødderne væk!!! har jeg lært som barn i hvertfald :)  ..det´ godt nok læng´ siden
fromsej>> takker for understøttelsen. det er altid rart at blive hjulpet af modne og ansvarlige folk :o
ps.: gad vide om de der nonner også får DÅSEmad???
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 22:38 #18
ebe > 51! du er bare en knægt. M.h.t. dåsemad, så er der en ting du har misforstået -det er munkene der får DÅSEmad!
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:40 #19
Ja, og nonnerne der får pølsemad  *lol*
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 22:52 #20
*rofl*
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 22:58 #21
så må vi da håbe at munkene får dåsemad så kan de holde gulerødderne fra pølserne....
og hvis nonnerne får pølsemad har de heller ikke brug for gulderødder i dåserne...
*lol*
Avatar billede fromsej Praktikant
04. oktober 2004 - 23:05 #22
*FASAG*

Moden og ansvarlig, jeg er vist kun en stor skoledreng i den tråd her.*G* (43)
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 23:08 #23
fromsej > Tillykke med konfirmationen :o)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:09 #24
Er jeg virkelig den ældste (53)? Jeg synes nok, jeg lugter lidt *lol*
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:10 #25
HOV, jeg er sgu da kun 52 :-)
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2004 - 23:12 #26
norbert > Hvis du lugter, overvejer jeg at ringe efter en bedemand
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:14 #27
Det hjalp lidt, da jeg fandt ud af, at jeg kun var 52 :-)
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2004 - 23:17 #28
ikk´ for noget, men hvad er fasag???
Avatar billede fromsej Praktikant
04. oktober 2004 - 23:36 #29
Norbert>>Kunne du ikke tyde runerne på din dåbsattest?*G*
Ebe>>Falder Af Stolen Af Grin. ;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 23:42 #30
Det er sgu svært, når papiret er helt gulnet, og blækket er tværet helt ud :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2004 - 23:47 #31
øøøh.... jeg er fra 69 - er jeg den yngste her?
Avatar billede ebe Praktikant
05. oktober 2004 - 00:03 #32
john stigers>> tjah......det ser sådan ud. men du skal ikke være ked ad det, med lidt gulerødder, pølsemad og dåsemad når du det nok også...! :) en høj alder altså!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2004 - 10:51 #33
;)
Avatar billede freehelp Praktikant
05. oktober 2004 - 14:41 #34
Norbert og fromsej er fra den tid hvor de kørte på koks :D

Men som vinen bliver vi bedre med alderen *G*
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:43 #35
Ja ja - og med lokum i gården :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
05. oktober 2004 - 15:12 #36
Troede bare i fik en spade og en tot halm *GH*
Avatar billede norbert Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:14 #37
Dengang var det moderne at tage bad i mælk. Men jeg havde ét problem, jeg kunne ikke finde en ko der var langbenede nok, jeg foretrækker nemlig brusebad :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
05. oktober 2004 - 16:34 #38
LOL