Avatar billede zyz Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:04 Der er 4 kommentarer

Langsom startop, helt nyt comp - noget med bios?

Jeg har opdateret en hel del på min computer og efter det, er den begyndt at starte langesomt op - og det har intet med dens hardware at gøre, helt ny www.needclan.dk/comp.jpg <- ses der! Nu når den starter op, er der et Intel ikon (det er der, man kan trykke del for at komme ind i BIOS), men nu står den ca 3-5 min ved det Intel ikon før den går videre!! Nogen derved hvorfor?? Har tænkt på at opdatere min BIOS, men ved ikke helt hvordan jeg skal gøre - der fulgte 3 filer med updaten som jeg har pakket ud; AWFL826B (Program), md8088 (MS-DOS-batchfil), w7048im7.10a (10A-fil), det er downloadet inde fra Medions hjemmeside, hvor jeg har brugt S/N - så det er den rigtige update. HÅber der nogen som kan hjælpe mig med problemet
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2004 - 21:08 #1
Tjek i BIOS om den står til at detecte SATA diske
Avatar billede zyz Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:09 #2
Okay når er jeg ikke lige den bedste til bios :) Hvor står det henne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2004 - 21:14 #3
Jeg kender ikke din BIOS - det står helt sikkert i din manual (den man altid aldrig kigger i ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2004 - 21:15 #4