Avatar billede mads375 Juniormester
04. oktober 2004 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jalbum og Frontpage

Hejsa.
Jeg har efter en link herinde fra, fundet Jalbum, som jeg meget gerne vil bruge til min hjemmeside.

Kan jeg ikke få det vist i Frontpage så, jeg evt kunne redigere lidt på det?
Altså simpelthen tage det hele ind i Frontpage, og når jeg så trykkede på min mappe "Galleri" kom den frem på skærmen, så jeg kunne ændre lidt på det o.s.v

Håber der er nogle der kan hjælpe.
M.V.H
Mads
Avatar billede boris Mester
04. oktober 2004 - 20:11 #1
Hvis det er lavet i almindelig HTML, kan du sætte FP til at importere websted, og give FP adressen på din startside. Så henter den det hele
Avatar billede mads375 Juniormester
04. oktober 2004 - 20:25 #2
Mange tak for den hurtige hjælp. Det er dette link, jeg har fundet det på:
http://jalbum.net/samples.jsp.
Det er den der hedder Bananalbum. Man skal downloade det. Hvordan kommer jeg så videre derfra??..
Håber jeg stadigvæk kan hente hjælp:-/....
M.V.H
Mads
Avatar billede boris Mester
04. oktober 2004 - 22:21 #3
Bananalbummet er lavet i Flash og ikke HTML, så det kan du ikke redigere i HTML.
Men du kan sætte det hele ind som et element på en hjemmeside. Jeg gætter på at de har noget kode for det
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:34 #4
lukker