Avatar billede belle Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Karma slettet?

Jeg havde fået en af de her negativ karma uden kommentar der har været en del debat om. men nu er den blevet slettet uden jeg har opfordret til det og uden jeg har fået noget af vide om det.
Jeg er sådan set ligeglad med det da jeg ikek selv bruger karma systemet men jeg synes da stadig der er underligt at jeg bare får fjernet den.
Via denne post får jeg sikkert smidt en ny i hovedet af en af dem der synes det er sjovt.
Jeg forstår bare ikke hvorfor den anden er blevet fjernet i første omgang....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. oktober 2004 - 13:30 #1
Det gælder ikke for alle. Men sådan er det jo på eksperten!
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:30 #2
Det er nok vedkommende, som har lagt den, der igen har fjernet den. Den er måske blevet lagt forkert. Så det skal du såmænd kun være glad for :-)
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 13:33 #3
Du skal ihvertfald ikke regne med, at coadmin har slettet den :-)

exp/coadmin
Avatar billede snowball Novice
04. oktober 2004 - 13:34 #4
Jeg har rent faktisk også selv fået fjernet en tom 0% karma her i weekenden, men er ret sikker på det er personen selv der har fjernet den eftersom alle CoAdmins er enige om at vi ikke fjerner tomme karmaer.
Avatar billede belle Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:38 #5
hmm.. vidste ikke man kunne fjerne karma man selv har givet ud.
jamen så giver det jo mere mening. Så kan man jo bare håbe på at det er en af de spader der giver 0% karma uden kommentar der er vokset op og har indset at det var noget fis han havde gang i.
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:40 #6
Det er jo det, vi alle håber på :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:04 #7
har lige set på min karma, jeg må sige at der er blevet ryddet godt og grundigt op.

alle udtalelser er positive mere eller mindre ;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:06 #8
Det er nok fordi co-admins inden længe får mulighed for at se, hvem der render og laver svineriet, de har fået kolde fødder :-)
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 14:14 #9
norbert >>
Ikke urealistisk :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 16:38 #10
Tror mange har fået flere slettet da mange nok vil få røde øre nu co'erne snart kan se hvem der smider dem
Avatar billede norbert Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:41 #11
Ja, skønt, nu falder admins skørter, og så kan coadmin se, hvem (eller hvad) der gemmer sig under :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
04. oktober 2004 - 17:04 #12
*GH* norbert du forstå sgu at sige det
Avatar billede fromsej Praktikant
04. oktober 2004 - 20:10 #13
Ak ja, så er det snart slut med at kunne svine folk til anonymt, det bliver spændende at se hvad præpubertetsungerne så finder på. ;o)
Avatar billede kenp Novice
04. oktober 2004 - 20:49 #14
fromsej -> tror du vi vil vide det? (ups glemte lige mine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som jeg sætter for mange af)