Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 10:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

JavaScript fejl på spm-siderne

Hej

Jeg får 6 stk javascript fejl når jeg fra min yahoo webmail følger http://exp.dk/spm/545854#rid4983251 eller lignende link.

Desuden får jeg en fejl når jeg klikker på Kommentar eller Svar nederst på siden.
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 11:22 #1
Det ville måske hjælpe, hvis du beskriver hvilken javasriptfejl du får ;-)
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 11:22 #2
hvilke* (det var jo flertal :-)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 11:48 #3
Sure, her kommer de:

Linie: 13
Tegn: 2
Fejl: Tilladelse nægtet
Kode: 0
URL: http://www.eksperten.dk/spm/546554

- og da de næste jo sikkert er en følge af den første, eller har samme årsag, få du bare én mere:

Linie: 14
Tegn: 1
Fejl: bw.dom er nulle eller ikke et objekt
Kode: 0
URL: http://www.eksperten.dk/spm/546554

Jeg fejlen kom efter at jeg opdaterede til SP2, og har SIKKERT noget med popupblockeren at gøre. Men den må vi jo lære at leve med, ikke?

Jeg kører WinXp Pro SP2, med alle opdaterninger, og jeg har (naturligvis) valgt "Vis en meddelelse om alle scriptfejl", men du kan jo bare dobbeltklikke på det gule ikon nederst til venstre
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 11:51 #4
PS: Den url jeg følger er http://exp.dk/spm/546554#rid4983372

og fejlen kommer kun ved første load af siden. Efter en F5 er det ok, på nær den fejl jeg får når jeg klikker på Kommentar eller Svar nederst på siden:

Linie: 302
Tegn: 3
Fejl: $obj.disabled er null eller ikke et objekt
Kode: 0
URL: http://www.eksperten.dk/spm/546554
Avatar billede exp Juniormester
04. oktober 2004 - 11:51 #5
Jeg får ikke fejl... :-)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:04 #6
har du SP2? Og har du installeret den med standard valg?

sært, jeg får kun fejlen når jeg følger linket fra min yahoo-mail ....

Så jeg forstår godt at du ikke kan se den :(

men den med Kommentar eller Svar, den er der ALTID!
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
06. oktober 2004 - 15:54 #7
Har du opgivet?

Nu har jeg forsøgt mig på nogle flere maskiner win 2k blandt andet, og jeg har endnu ikke fundet en maskine hvor der IKKE er fejl!

Jeg taler nu udelukkende om den fejl der kommer når man klikker på Kommentar eller Svar eller Abonnér

Har du valgt "Vis en meddelelse om alle scriptfejl", eller holder du øje med det gule ikon nederst til venstre i statuslinien?
Avatar billede exp Juniormester
06. oktober 2004 - 15:55 #8
Jeg har sendt en mail til admin med reference til dette spørgsmål - jeg oplever stadig ingen fejl.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:05 #9
Er I ligeglade med at der er en fejl, eller hvad?

Som sagt er det endnu ikke lykkedes mig at finde en computer eller en browser hvor der IKKE er fejl, kunne du måske fortælle mig hvilken browser du bruger?
Avatar billede exp Juniormester
13. oktober 2004 - 12:08 #10
Jeg får hverken en fejl i IE 6.0 på XP & W2K, eller i Firefox 0.93 på XP

Og jeg HAR sendt en mail til admin - jeg kan intet andet gøre.

Du kan evt. selv kontakte eksperten:
www.exp.dk/kontakt.phtml
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. maj 2005 - 23:58 #11
lukker