Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Træt af minisite

Jeg ville tilføje et link til fotx siden på mit minisite men nu er det helt \"fucked-up\". Jeg kan ikke få den til at acceptere et simpelt linieskift...

Har koden
<font FACE=\'verdana, arial, sans serif\' color=\'000080\' size=\'2\'><center><b>Internet Udvikler med mange jern i ilden...
Fang mig på expert@ljweb.com eller ICQ : #13434534.</b></font>

<font FACE=\'verdana, arial, sans serif\' color=\'000080\' size=\'1\'><b>You don\'t win a battle by asking, \"<i>Will we win?</i>\"
You win it by doing your best to win.</b></center>

http://fotx.net/ljweb</font>

Men den fjerner alle nye linier... har forsøgt med <BR> men de ignoreres... jeg vil ikke mene det skulle være noget problem at lave en funktion med nl2br(fjernselecthtml($minisite)) og lægge resultatet i databasen. Er der nogen overordnet grund til at minisiten skal være ekseptionel besværlig at formatere ordentligt ?

/ Lars
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. marts 2001 - 10:36 #1
jo, vi kan ikke bruger <BR> som det er nu.
Brug evt. <Center> til at angive linieskift i stedet for..
Avatar billede kasseper Nybegynder
06. marts 2001 - 10:36 #2
jeg har haft den oppe før, men det sker ikke så meget ....:)
http://www.eksperten.dk/spm/52129
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. marts 2001 - 10:36 #3
eller rettere sagt.. det kan nok laves, men...... ;o)
Avatar billede kasseper Nybegynder
06. marts 2001 - 10:37 #4
annikadk >> det virker heller ikke :(
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:38 #5
jeg har haft det til at virke... normalt hvis man har linieskift og man editerer kommer der et space, fjerner man dette \"plejer\" det at virke... lidt af et irritationsmoment...
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. marts 2001 - 10:43 #6
virker <center>blabla</center> ikke hos dig??

DAMN hvor nederen trist.

Daffer i seng
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. marts 2001 - 10:44 #7
sådan ser min ud og det står nogenlunde pænt:

<CENTER>Kim Rosgaard</CENTER>
<CENTER>2605 Brøndby</CENTER>
<CENTER>Email: kir@mail.tele.dk</CENTER>
<CENTER>Homepage: http://hjem.get2net.dk/rosgaard</CENTER>
<CENTER>ICQ: 12970750</CENTER>

<CENTER>http://www.fotx.net/kimrosgaard</CENTER>
Avatar billede kasseper Nybegynder
06. marts 2001 - 10:53 #8
kimrosgaard >> jo det virkede, hvis jeg proppede center rundt om alle linierne.....Meeeen det er da lidt af et hack :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:57 #9
dobbeltlinieskift er ikke til... ikke med <center> </center> eller lign
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. marts 2001 - 11:08 #10
ljweb>>i know, men det er vist den eneste løsning der er pt. indtil de får <BR> til at virke!
Avatar billede netsrac Praktikant
06. marts 2001 - 12:54 #11
Jeg har lavet et dobbelt linieskift med et diskret punktum på min minisite.
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 12:56 #12
netsrac >> jeg ledte mere efter den rigtige løsning :)
Avatar billede netsrac Praktikant
06. marts 2001 - 13:05 #13
Tror ikke der findes en mere rigtig løsning desværre.
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 13:06 #14
jo... at gå ud med riven efter en admin og prøve at få reimplementeret funktionen :))
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 13:07 #15
hvor var det nu jeg lagde boltsaksen :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 20:03 #16
Vi er opmærksomme på problemet, tak LJ.