Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. marts 2001 - 08:15 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Paradis for nørder......:-)

Har lige siddet og læst nogle af foreslagene igennem, og fik en lille strøtanke........kunne Eksperten.dk og evt. sponsorer, være interesseret i at lave en nørdeweekend eller -dag.......man kunne jo få udvekslet ideer, erfaringer.....og ikke mindst få ansigt på nogle af folkene bag Eksperten(hvis de har lyst)??? Det kunne måske arrangeres i forbindelse med en computermesse i Kbh. eller Århus......eller where ever....:-)
Lige lidt ros.......fed site, totalt seriøst og fedt site....for både fulltime nørder og begyndere !!!!
Avatar billede htx98i17 Professor
06. marts 2001 - 08:19 #1
det kunne være en go ide!
Men lad os holde det i århus :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 08:20 #2
*gg* har været oppe at vende indtil mange gange... den generelle stemning er der, men initiativtagere er der ikke for mange af.
Avatar billede thegaydog Nybegynder
06. marts 2001 - 08:23 #3
Ja man det kunne være en god idé.
Men så skal det være i Århus!!!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
06. marts 2001 - 08:28 #4
jeg kan godt forstå der ikke er så mange initiativtagere, for hvor skal man finde pengene henne? Det er jo ikke ligefrem billigt. Altså hvis man skal samles med computerne også.
Så skal man jo ha netværks-udstyr, kabler, strøm osv osv osv. Inklusiv man skal finde et sted i f.eks. Århus osv.
Avatar billede dna Nybegynder
06. marts 2001 - 08:32 #5
Hvad med bare at oprette en TP2001 afdeling til eksperten !? Det er det største party i DK og klar en fed oplevelse...

tjeck evt. www.theparty.dk hvis du ikke skulle kende det !? Så kunne alle fra eksperten.dk sidde sammen, og dermed opnå det som Mr. Athlon ville !?

dna
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. marts 2001 - 08:33 #6
Mht. penge, strøm, lokaler osv...........var det jo netop derfor jeg skrev evt. sponsorer ...:-)
Udstyr, pc\'er, kabler osv.......well, hvad med at det blev en \"take your own shit with you-weekend\"????? :-)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
06. marts 2001 - 08:41 #7
HeHe... men hvormange har masser af switche stående?? ;o)
Men det lyder som en fed ide...
Lad os smutte til TP... Så skal vi nok kunne hygge os... :)
Avatar billede Gnefner Novice
06. marts 2001 - 08:42 #8
jeg synes det lyder som en genial ide´....:-)
Jeg skal squ nok tage mine egnbe ting med, hgvis det kunne blive arangeret!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 08:49 #9
Lige specielt TP vil nok ikke være den mest geniale ide pga. tidspunkt og det faktum at Eksperten ikke \"udelukkende\" består af 16årige familieløse (get me right...) knægte :)

Personligt tror jeg min egen kone ville tage det ilde op hvis jeg forsvandt en uge i den periode... Så hellere en weekend...
Avatar billede htx98i17 Professor
06. marts 2001 - 08:53 #10
jeg holder også på at det skal være en weekend...

men ljweb -> jeg er bange for at der også vil komme en DEL unge knægte her fra eksperten.. jeg tænker de starter allerede i 14-15 års alderen!
- hvilket ivørigt ikke genere mig, for det er sq tit at de er lige så \"kloge\" som os andre :o))
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 09:02 #11
htx >> det er jeg helt indforstået med... jeg siger blot at jeg ikke ville tage med til fx. TP da jeg også har en familie der skal passes og jeg mener ikke jeg er den eneste med den holdning...
Avatar billede htx98i17 Professor
06. marts 2001 - 09:14 #12
ljweb ->Jamen det er forståeligt nok :o) jeg har heller ikke lyst til at tage til TP.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
06. marts 2001 - 09:14 #13
Jeg er ligeglad hvornår det blir. Jeg kan næsten altid komme, hvis jeg altså har penge til det. ;o)

Så mig er det lige meget om det blir i en ferie, eller om det blir en weekend hvis det blir til noget.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. marts 2001 - 10:03 #14
Jeg synes det er en spændende idé, som vi der er \"bagmænd\" meget gerne vil deltage i , og også sætte iværk. Det kræver meget økonomi og noget tid, hvilket vi ikke er i besiddelse af nu !
Avatar billede htx98i17 Professor
06. marts 2001 - 10:05 #15
bare det at I er positive over for det og at I er interreseret i at iværksætte det, er KANON!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. marts 2001 - 10:06 #16
admin>>>Nu iv har dig her....hvorfor har du ikke et billede nde på fotos of the experts?
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:08 #17
blazer >> det er ikke noget kønt syn *ahahahahahahahhahahahaha* just joking ofcourse
Avatar billede htx98i17 Professor
06. marts 2001 - 10:13 #18
hvad er url\'en til faces of the experts?
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:18 #19
fotx.net
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. marts 2001 - 10:23 #20
Andreas_admin> det er med fuldt overlæg jeg IKKE har accepteret dit svar......*LOL*
Måske man kunne forestille sig, at vi alle skulle betale et symbolsk \"registreringsgebyr\"........det ville også give folkene bag Eksperten lidt at \"arbejde\" med ???? Det kunne vel være en 2-300.- kr.....switches kan ikke være det store problem....vi er vel nørder, og kender alle en del mennesker rundt omkring ??? Det er da absolut ikke usandsynliogt, at jeg kan låne et par stykker på mit job.....så mon ikke andre vil have den samme mulighed ???
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. marts 2001 - 10:24 #21
PS: URL\'en til Ekspertens faces........www.neverlook.com.....:-)
PPS: For at få lidt seriøsitet over feltet.......melder jeg mig gerne til at hjælpe med noget planlægning !!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. marts 2001 - 10:26 #22
mr.athlon >> når det kommer til det, kan du sende mig en mail :)
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
06. marts 2001 - 10:42 #23
ljweb>ok, det vil jeg gøre...:-)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 18:15 #24
*host* lukketid ?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. december 2001 - 19:31 #25
Jooow deeeet må vist være den tid....:o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. december 2001 - 19:32 #26
hæ hæ .. :-)