Avatar billede crazy_clown9 Nybegynder
01. oktober 2004 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ændring af opstartstekst

HeeY alle i kloge mennenesker...!

Jeg kunne godt tænkte mig at ændre opstartsteksten i Windows Xp, efter jeg har logget på... Der står normalt velkommen, men jeg kunne godt tænke mig at ændre det til noget andet... Kan dette lade sig gøre???

Hilsen
Casper ;)
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
01. oktober 2004 - 09:12 #1
Det kan du!!!

Du skal bare bruge lidt extra programmer der til...

Men der er en fed side lige her: http://www.xpthemes.com/ hvor du kan hente alt hvad du skal bruge for at modificer din XP lidt....
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
01. oktober 2004 - 09:14 #2
Her er sleve programmet hvor du kan ændrer din BootScreen: http://www.stardock.com/products/bootskin/
Avatar billede crazy_clown9 Nybegynder
01. oktober 2004 - 09:56 #3
Jeg kan altså ikke få det til at virke... Ved ikke om det bare er mig... Hvilken en skal man hente for at ændre den der tekst???
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:13 #4
Du skal hente det her program for at ændre startskærmen!
http://www.stardock.com/products/bootskin/

Det er jo ikke BARE en text du kan ændre... det er jo et BILLED!
Avatar billede crazy_clown9 Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:54 #5
Det var ikke det som jeg mente... Jeg mente når windows home er startet op, så skal du logge på din bruger... Også efter det kommer der en tekst på skærmen hvor der står velkommen... Det er ikke windows startbilledet...!