Avatar billede kohaar Nybegynder
01. oktober 2004 - 01:59 Der er 3 kommentarer

Hvilket USB Kabel

Hej. Jeg er kommet til at smide mit kabel væk til min eksterne dvd brænder :-(

Jeg har været lidt rundt og kigge, men der findes så mange forskellige typer kabler. Jeg ved at min brænder kan bruge samme kabel som et sony cybershoot kamera, men er der nogle af jer der ved hvad sådan et kabel helt præcist hedder?
Vil tro det er noget med usb a - mini usb b? Jeg synes bare der var flere forskellige slags mini usb b...
Avatar billede redhat9user Nybegynder
01. oktober 2004 - 02:54 #1
Du kan finde standard stikkene på www.usb.org men du kan naturligvis ikke være sikker på at de har valgt at følge standarden.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. oktober 2004 - 08:35 #2
Avatar billede kohaar Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:28 #3
Hmm... Sandberg havde masse kabler, men ved jo ikke hvilket et der vil passe til mit drev. Hmm... Jeg har fundet ud af at det er et mini usb kabel, og jeg vil tro det er enten et: Digicamkabel USB-MiniA 4 ben, eller et: Digicamkabel USB-MiniB 5 ben.

Jeg kunne slet ikke finde rundt inde på usb.org :-(

Der er ingen der har et sony cybershot kamera der ved hvilket kabel jeg skal bruge?