Avatar billede harnovharno Nybegynder
30. september 2004 - 04:45 Der er 1 kommentar

AutoIt vb script der åbner popup i iexplore

jeg kørte flashget forleden og fik nogle underlige popups, det gav mig en ide til AutoIt.

jeg står bag botten til en spille side, hvor den åbner et link i iexplore og logger ind og begynder og spille.

$Iexplore= IniRead (@scriptdir & "\Setup.ini", "Patchs", "Exe", "c:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe")

run $iexplore
; og her spiller den så

$iexplore er = verdien af Setup.ini [Patchs] [Exe] som er

iexplore.exe Exe=c:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe http://www.mitlink.php?

så åbner linket i et normalt explore vindue og endre derefter størelsen til x, y i pixel

var det muligt at jeg kunne fjerne værktøjs linerne og adresse linen, evt gøre umuligt at endre støerlse på det vindue.  ligesom i et af disse ireternde popup vinduer?
Avatar billede lokespas Nybegynder
30. september 2004 - 11:06 #1
det kan du göre i javascript.
det skal insaettes i http://www.mitlink.php? i headeren !!

soeg google efter js og popups