Avatar billede bongo20 Nybegynder
29. september 2004 - 14:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IFrame i webform

Jeg har en webform med en checkbox

Bliver checkboxen "checked" skal jeg have skrevet nogeti en DB.
Jeg har tidligere gjort det ved at reloade siden og så bruge en querystring til det. Siden er bare meget tung at loade.

Det jeg gerne vil er at tilgå DB fra en IFrame og dermed undgå at reloade hele siden,

Meeen hvordan gøres det?
Avatar billede snepnet Nybegynder
29. september 2004 - 18:23 #1
hej bongo :o)

jeg tror ikke jeg har forstået dit spørgsmål.... hvis det du viser i din iframe er en helt almindelig aspx-side, kan du gøre som du plejer at gøre.
er det fordi det skal ske uden der aktiveres noget i din iframe eller ?

kan jeg lokke dig til at uddybe lidt ?

mvh
Avatar billede bongo20 Nybegynder
30. september 2004 - 10:05 #2
Jeg har fundet en løsning:

Det eneste jeg manglede var måden hvorpå man kalder en IFrame frem for en side.
Target = "MyIFrame"
Avatar billede snepnet Nybegynder
30. september 2004 - 12:19 #3
ok :o)
Avatar billede paultodobom Nybegynder
09. maj 2005 - 16:08 #4
Gider du ikke poste din løsning ud?