Avatar billede anjamia Nybegynder
29. september 2004 - 08:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvd brænding fejl

efter en masse rod med mit dvd drev virker det nu næsten.... når jeg brænder en dvd slår den fejl i slutningen hvergang. jeg har prøvet med 15 skiver nu... hvorfor gør den det? jeg bruger nero 6 eller alcohol 120%.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
29. september 2004 - 08:26 #1
prøv at rippe din dvd med dvdshrink fra dvdshrink.org
så ripper du bare ned på harddisken og brænder mappen ud med nero og vupti så har du en dvd kopi det er i al fald den metode jeg bruger.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
29. september 2004 - 08:27 #2
ups ku da godt bruge de 100 pointz hvis du alså kan bruge mit svar:
prøv at rippe din dvd med dvdshrink fra dvdshrink.org
så ripper du bare ned på harddisken og brænder mappen ud med nero og vupti så har du en dvd kopi det er i al fald den metode jeg bruger.
Avatar billede anjamia Nybegynder
29. september 2004 - 08:35 #3
kan du ikke skrive en kort forklaring på hvordan man gør det jeg har nemlig dvdshrink men kan ikke helt finde ud af at gøre det du skriver.... 100 point til dig :-)
Avatar billede nik-nak Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:24 #4
sæt din disk i drevet.
klik på open disk. vælg drev med titlen på din dvd.
så burde den gå i gang med at analysere din disk i et nyt vindue som ligger over selve programmet.det er en hurtig gennemgang af diskens indhold.
Når den er færdig kommer du tilbage til selveprogrammet hvor der nu står hvad der er tilgængeligt osv. subtitles, org. sprog mm.
klik på backup. et nyt vindue popper op, her skal du bare vælge hvor du vil lægge din disk.står nedderst, klik browse og vælg destinations folderen.
så klikker du ok og så lukker det vindue.Nu popper et nyt vindue op magen til det der var da programmet analyserede disken, men denne gang er det den egentlige ripning og det tager lang tid.sæt dig tilbage i din stol og vent på at den bliver færdig med at rippe din disk (eller foretag dig noget andet i mends). Når den process er færdig ligger disken i den mappe du angav, med audio og video folder helt som en normal dvd.Den kommer op med et vindue efter den har rippet, hvor den beder om en tom brændbar dvd. Indsæt en tom dvd i det format din dvd brænder kan klare, og så køre den normal brænder process lige som i nero.Og så har du en dvd kopi. ps. undskyld at jeg var så lang tid om at svare har været på en tur med min skole og så glemte jeg dig lidt.sry.
Avatar billede anjamia Nybegynder
06. oktober 2004 - 07:13 #5
Det er helt iorden... tak for svaret :-)