Avatar billede robotten Praktikant
28. september 2004 - 14:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke acceptere spm. med egen fordeling af point

Hej

Har problemr med at acceptere svar, når jeg ønsker at fordele pointene selv.
Taænker at det er en mulig sikkerhedindstilling hos mig, der blokere et eller andet.

Kører med XP pro SP2 og IE. Alt er opdateret via Win update.
Avatar billede robotten Praktikant
28. september 2004 - 14:20 #1
Får en OBS fejl der siger, at der ikke afsat nok point. Det er der, men havde lige hævet dem forinden.
Avatar billede kenp Novice
28. september 2004 - 16:46 #2
hvilke spøgsmål drejer det sig om! og har du klikket på avanceret!
Avatar billede Kengun Praktikant
28. september 2004 - 19:39 #3
må være dette spørgsmål det drejer sig om: http://www.eksperten.dk/spm/544575
Avatar billede robotten Praktikant
29. september 2004 - 08:04 #4
Ja, det er ovenstående apm., det vedrører. Det er pt. blevet lukket på alm. vis, ved at give alle point til én bruger.
Avatar billede robotten Praktikant
29. september 2004 - 08:07 #5
Har prøvet magne forsøg, bl.a. avanceret, men uden held.
Men kunne være spm. ikke skulle have være lukket, så er det jo ikke nemt at teste mere. opretter lige et test spm.
Test spm.: http://www.eksperten.dk/spm/544890
Avatar billede robotten Praktikant
29. september 2004 - 10:56 #6
Test spm. kunne lade sig gøre.
Kan det være fordi, jeg lige havde hævet pointsatsen lidt, inden jeg accepterede svarene. Og så kunne systemet ikke finde ud af det?
Avatar billede kenp Novice
30. september 2004 - 16:34 #7
Det kan sagtes være det er det, der har været spøgsmål oppe om det samme problem tidligere men kan ikke huske løsningen for dem.

du må huske at lukke her igen.
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2004 - 08:18 #8
kenp>> Rolig nu, har jo et ? hængende, der lige skulle svares på. Det har du så gjort, så lidt forhastet at bede om lukning i samme omgang ;)

Men fred med det. Det er rart at vide, at det tilsyneladende er en generel bug i systemet.
Avatar billede kenp Novice
01. oktober 2004 - 08:32 #9
Det var ikke ment sådan :)

Men ja den fejl har været oppe tidlgiere og der var vist ikke nogen løsning.
Avatar billede robotten Praktikant
23. oktober 2004 - 11:36 #10
Lukker igen...