Avatar billede dragox Nybegynder
28. september 2004 - 08:23 Der er 2 kommentarer

Putty login med echo?

Hej experter

Jeg vil lige vide om det kan lade sig gøre at når det er jeg connecter til min linux red hat server via putty.
Kan jeg så få den til at skrive:

"Velkommen til bla bla osv."

Hvorefter Login: står bagefter, istedet login kommer direkte.

ps. jeg har indtil nu lavet echo, via. når man har logget ind med bruger og pass så skriver den velkommen og de regler på maskinen jeg nu har skrevet. Men vil gerne have man kan læse noget om serveren inden man logger ind, hvis i forstår.

Nogen der kan hjælpe

på forhånd tak
Avatar billede dragox Nybegynder
28. september 2004 - 08:42 #1
linux serveren bruges mest til irssi chat
Avatar billede dragox Nybegynder
28. september 2004 - 14:31 #2
jeg mangler stadig hjælp til dette spørgsmål