Avatar billede pcp8 Nybegynder
28. september 2004 - 00:14 Der er 8 kommentarer

Lån af bærbar?

Hej allesammen.
Tiden er kommet, hvor terminsprøverse snart nærmer sig (Folkeskolen). Jeg er i det triste tilflde, at jeg ikke har nogen bærbar computer, som vi har fået lov at medbringe til eksamen. Derfor spørger jeg jer, kloge hoveder, om der findes et sted, hvor man kan leje bærbare computere, til en rimelig penge?
Og hvis det slet ikke er muligt, kan i så give mig et link til en fornuftig bærbar, til en fornuftig pris? På forhånd ak:)
Avatar billede jondmac Nybegynder
28. september 2004 - 00:28 #1
tror du kan hos Zitech computer... Men ved ikke, da det er lang tid siden jeg har set det (over et år).
Zitech.dk
Avatar billede jondmac Nybegynder
28. september 2004 - 00:31 #2
Nope det ser ikke ud til at man kan det mere... Sorry for mit lidt for hurtige "svar"!
Avatar billede bpv69 Nybegynder
28. september 2004 - 09:31 #3
tjaa leasy eller DER har da bærebar til leje
Avatar billede bpv69 Nybegynder
28. september 2004 - 09:32 #4
Avatar billede nse Nybegynder
28. september 2004 - 09:33 #5
DER og L'easy tilbyder godt nok leje, men det er altså med bindingsperiode. Så det er ikke nogen mulighed..
Avatar billede bpv69 Nybegynder
28. september 2004 - 09:35 #6
Avatar billede bpv69 Nybegynder
28. september 2004 - 09:36 #7
ok  nse vidste jeg ikke hvad så med det andet link
Avatar billede nse Nybegynder
29. september 2004 - 19:23 #8
DER er samme princip som L'easy...