Avatar billede christoffer535 Nybegynder
27. september 2004 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til dropdown menu.

Jeg er igang med min første egen hjemmeside og helt nybegynder med hensyn til frontpage. Jeg har set en dropdown menu(det tror jeg ihvert fald at den hedder) på www.danskebank.dk - under log in - hvor man skal køre musen over en overskrift og derefter kommer der en menu frem  med links til forskellige sider. Er det muligt at lave noget lign. på min side, på en simpel måde, uden at skulle redigere koder manuelt???

Jeg bruger frontpage 2003.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 10:48 #1
Det nemmest måde er at finde kildekode fra nettet ... men du skal rediger noget.. så som navn for underpunkter osv.. i virkelighed meget simpelt..
du kan finde nogle her : http://www.dynamicdrive.com/
eksemple vis : http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropmenuindex.htm
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
27. september 2004 - 11:23 #2
Hvordan finder man kildekoden???
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2004 - 21:25 #3
hvis du bruger Frontpage ... skal du klikke på Html... så kan du se kilde koden..dernæst gøre du bare som dynamicdrive vejleder dig til :)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 10:42 #4
skal vi lukke spm ?
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
30. september 2004 - 10:44 #5
Jeg har accepteret mange gange, men det hjælper ikke noget