Avatar billede fatjay Nybegynder
27. september 2004 - 09:06 Der er 11 kommentarer

hvad syntes i?

jeg ville lige høre hvad folk sytes om denne side?
http://www.aight.dk/zebra/nyt%20SITE/
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. september 2004 - 09:18 #1
Funky!! specielt den bil giver et Safari feeling til siden total nice...
men vær på paselig med animeret ting på siden det kan virke forvirrende hvis du bruger formeget...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. september 2004 - 09:20 #2
Jeg mangler at vide hvor stedet ligger. er det ikke en væsentlig ting

MC
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. september 2004 - 09:20 #3
der kommer heller ik mere animeret... resten bliver stills
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. september 2004 - 09:21 #4
jo det kommer under info, samt personale billeder osv... det har du ret i
Avatar billede krohn Praktikant
27. september 2004 - 09:36 #5
Hvad hvis man ikke ønsker ar inst. Quick time på sin computer
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. september 2004 - 09:37 #6
Er det Zebra bar i middelfart ???

MC
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. september 2004 - 09:53 #7
har skrevet om det quicktime i en anden post.... help!
nej i odense, er ikk Webmaster på den i middelfart, men se forskellen på de 2 sites... se www.zebrabar-middelfart.dk add.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. september 2004 - 10:33 #8
Der går ellers rygter om at middelfart afdelingen skulle være lukket grundet manglene spiritus beviling

MC
Avatar billede fatjay Nybegynder
27. september 2004 - 11:50 #9
ved ikk.... er der ikk nogen her der kan svare på det med lyden på siden,.... uden at skulle bruge quicktime, sån den bare kører en gang og så er det det... ellers bliver folks sq trætte af det...
Avatar billede abh Nybegynder
27. september 2004 - 20:36 #10
kan ikke li den "horisontal scrollbar" når jeg kommer ind pð siden, det ser ikke så fedt ud!!
Avatar billede or.han Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:24 #11
Selve menuen i flash er flot. Men det andet er alt for simpelt... Der er en al for stor overgang fra menu til tekstområdet. Det virker underligt. Den der scroll irriterer også mig meget....