Avatar billede angelfire Nybegynder
27. september 2004 - 08:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Viderførsel af værdier.

Hey... Sidder med et lille prob. Der er ved at vælte mig af stolen...

Jeg har en MySQL Database, Som jeg skal kunne redigere noget data på via en PHP web side jeg også har lavet.

Database: MemberDB
Tabel: Members

På min Index side har jeg fået en ComboBox, der automatisk bliver fyldt ud af navne fra databasen.

Mit spørgsmål er så...

Hvordan får man lavet en knap der når den trykkes sernder den en vidre til sidden "output_db.php" og så udskriver ALLE oplysninger og den valgte person?
Avatar billede angelfire Nybegynder
27. september 2004 - 09:15 #1
Okay... Nu har jeg fundet ud af en del af det... Det der med at overføre en værdi via "HTTP_GET_VARS" Nu skal jeg faktisk bare bruge koden til knappen, der skal sende en videre til siden output_db.php.
Avatar billede angelfire Nybegynder
27. september 2004 - 10:01 #2
Nå men... Så har jeg selv fundet ud af det... :D