Avatar billede kokborg Nybegynder
26. september 2004 - 13:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samme spørgsmål

kan man ikk gendanne systemgendannelsen? fordi jeg kan ikk komme ind i nogen programmer så siger den bare at man kan vælge et program fra listen eller bruge en webtjeneste! jeg ved ikk hvorn min boot diskette skal fungerer.. har prøvet at genstarte, men der kommer bare sort skærm med en blinkende streg i hjørnet.. er der ikk program på disketten der gang geninstallerer systemgendannelsen?
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2004 - 14:01 #1
hvis du ikke har en WinXP CD er du på spanden, men du kan prøve en ting mere der ikke kræver en CD.
Genstart Winxp og når den er færdig med at boote skal du trykke og holde F6 nede, så får du nogle valgmulighede.
Brug det punkt der hedder SIDST virkende system.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2004 - 14:01 #2
Husk at lukke det ene spm., de tangerer jo hinanden ;o)
Avatar billede kokborg Nybegynder
26. september 2004 - 14:05 #3
virkede ikke... ved du hvor man kan få en cd?
Avatar billede kokborg Nybegynder
26. september 2004 - 14:08 #4
systemet virker,det er ikk det der er problemet, det er bare at alle min programmer fx word hedder ikke exe men ink..
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2004 - 14:28 #5
din PC er ramt af en virus der omdøber dine exe-filer til .in.
Desværre kan jeg ikke lige på stående fod hjælpe dig.

En ny CD skal købes, sorry.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. august 2005 - 21:41 #6
Takker for pointene..