Avatar billede spacejam Nybegynder
25. september 2004 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tiden rykker sig en time i min Mobil Kalender

Jeg har installeret XTNDConnect på min bærbar og vil via. Bluetooth synkronisering min Sonyericsson t610 kalender med MS Outlook 2003

men mit problem er at min aftaler som jeg har i outlook 2003
rykker sig en 1 time bagud på min mobil.

eks. aftale fra 14.00 til 15.00 bliver til aftale fra 13.00 til 14.00 på min mobil

er der en som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. september 2004 - 15:33 #1
Jeg har set nøjagtigt samme problem, også med en t610 vs. en bærbar m. outlook.

Det er ved at være længe siden jeg rodede med det, men problemet var at enten computeren eller telefonen stod med til en forkert tidszone. Så prøv at checke om din pc og telefon står i samme tidszone (GMT+1). Det burde løse dit problem...
Avatar billede spacejam Nybegynder
25. september 2004 - 16:14 #2
Tak spotgun det var det som var galt
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. september 2004 - 19:05 #3
Tænkte det nok :)