Avatar billede jondmac Nybegynder
24. september 2004 - 14:35 Der er 4 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke få mit MSI DR8-A2 DVD-+R drev til at brænde.

Jeg har for nyligt købt et nyt DVD+-R Brænder drev, som skal kunne brænde med 8X på både DVD-R og DVD+R. Men jeg kan ikke få det til at brænde med mere end 4x speed. Jeg har kun prøvet med DVD+R 8x diske, Men det skulle den sagtens kunne klare!

Nogle forslag?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
24. september 2004 - 20:06 #1
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. september 2004 - 20:06 #2
Du skal se efter om der er kommet nyere firmware. Det hjalp gevaldigt på min NEC-2500. Desuden er det ikke sikkert at en given skive i en given brænder kan køre max. hastighed. Check hos MSI hvilke medier de har afporøvet.
Avatar billede jondmac Nybegynder
29. december 2004 - 11:40 #3
er det ikke ricikabelt at opdaterer firmwaren?
Har læst at det nemt kan gå galt!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. december 2004 - 20:11 #4
Selvføgelig er der altid en risiko ved den slags, men min erfaring er, at det er problemfrit. Du skal altid læse og ikke mindst forstå hvad den medfølgende tekstfil indeholder, men derudover er det nemt nok.