Avatar billede stinesondre Nybegynder
24. september 2004 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backupjobber vil ikke kjøre..

Jeg kjører Backup Exec 9.0, og har nå kommet over et rart problem; backupjobbene vil ikke kjøre i det hele tatt ! De jobbene jeg forsøker å kjøre på en schedule kjører ikke, og jeg får ingen feilmelding. De starter aldri ! Frosøker jeg å ta "run now" på jobbene blir status på jobben "ready" med en gang..

Hva kan dette skyldes ?
Avatar billede stinesondre Nybegynder
24. september 2004 - 12:29 #1
Jeg får opp denne meldingen når jeg forsøker å kjøre inventory på tapedriven :

Physical Volume library Drive or Robot paused, offline or Disabled.

Error code: a008115.

Driven er IKKE hverken paused, offline eller disabled !!

Hvordan kan jeg fikse dette ??
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2004 - 08:56 #2
Prøv at checke om (under devices) og se om din båndstation er paused. Hvis den er, så vælg enabled. UPS, så ikek at du havde skrevet at den IKKE er paused. Så prøv at kigge på dette dokument, som henviser til en tom drive pool.
http://seer.support.veritas.com/docs/191275.htm

Ellers er der også mange gode forslag/løsninger her:
http://seer.support.veritas.com/nav_bar/index.asp?ddProduct=BEWNT&content_sURL=%2Fsearch%5Fforms%2Fresults%2Easp%3FdP%3D2%26u%3Dhttp%253A%252F%252Flocalhost%252Fsearch%5Fforms%252Fresults%2Easp%26reflocation%3Dtopnav%26SearchArea%3DAll%26ddProduct%3DBEWNT%26highlight%3Doff%26rc%3D25%26method%3Dand%26include%5Ftechfiles%3D1%26SearchTerm%3Da008115%26x%3D22%26y%3D7
Avatar billede mcp Nybegynder
29. september 2004 - 21:10 #3
Hej! prøv at kigger under MEDIA og tjek om der står PAUSE ud for ikonet i toppen..

Hvis JA, højreklik og fjern pause.
Hvis NEJ, vælg DEVICES -> højreklik på dit drev -> vælg Properties -> Configuration , fjern ENABLE this device for Backup Exec -> Klik Apley -> Sæt det igen og klik OK (Refreshing removable Storage in Windows)
Derefter start/stop alle Backup Exec services !
Test, Test, Test !!!

mvh. MCP