Avatar billede skoust Nybegynder
23. september 2004 - 16:34 Der er 8 kommentarer

hvorfor blir mine billeder ALTID gemt som *.BMP?

hvis jeg surfer rundt på nettet og finder noglebilleder jeg bare MÅ eje, så blir de ALTID gemt som "Untitled.bmp". hvordan kan det være? Der er ikke mulighed for at gemme som andre formater, end bitmap. Højreklikker jeg og tager egenskaber, kan billederne være i *.jpg eller *.gif, men gemmes som sagt KUN som bitmap. HJÆÆÆÆLP!!!!
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
23. september 2004 - 16:36 #1
Hvordan gemmer du dine billeder.? Altså hvilken komando (menu)?
Avatar billede resten Nybegynder
23. september 2004 - 16:47 #2
Prøv at tøm din internet-cache (Temporære Internet Filer)

Funktioner->Internetindstillinger
Klik på knappen Slet filer
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. september 2004 - 17:42 #3
Avatar billede skoust Nybegynder
23. september 2004 - 18:19 #4
Mange tak. Det sidste hjalp. :-)
Avatar billede resten Nybegynder
23. september 2004 - 18:49 #5
Hmmm det var jo blot det samme jeg skrev.....
Avatar billede hcma Novice
23. september 2004 - 19:02 #6
resten >> synes også det er det samme du skrev (bare skrevet på 3 forskellige måder)
så hvis nogen har fortjent point, må det være dig (altså resten)
m v h
hcma / Catbody
Avatar billede skoust Nybegynder
23. september 2004 - 19:12 #7
Bestemmer JEG hvem der får point? Jeg troede ALLE der svarede, fik point?! Jeg er HELT ny i det her, så hjælp mig lige med dét også. Det her er min første tråd.
Avatar billede hcma Novice
23. september 2004 - 19:20 #8
skoust >>  velkommen  :o)
her er en side du som ny med fordel bør læse
http://expfaq.1go.dk/

M.h.t. points:  normalt får den som kommer først med løsningen alle pointene, men de kan selvfølgelig deles ud mellem flere, som har suppleret med mulige problemløsninger.
Nogle (bl.a. mig selv) foretrækker i første omgang udelukkende at skrive kommentarer og så først lægge et svar på opfordring, for ikke af vanvare få ufortjente point.