Avatar billede tommytot Nybegynder
23. september 2004 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pil følger musen i menu

Hejsa....

Jeg er har en lille pil i min hover, som jeg gerne skulle have til at følge musen ved onMouseOver, når man flytter pilen hen over menuen i toppen af skærmen.

Nogen der kan være behjælpelig?

http://www.kctk.dk/skabeloner/forside/index.php
Avatar billede roenving Novice
23. september 2004 - 12:35 #1
Hvordan vil du have det anderledes ?-)
Avatar billede tommytot Nybegynder
23. september 2004 - 12:40 #2
Når man holder musen henover menu'en skal pilen være synlig hele tiden, og følge musen henover skærmen i den horizontale bevægelse... forstår du?
Avatar billede roenving Novice
23. september 2004 - 12:51 #3
Nu har jeg ikke kigget på din kode, men jeg går ud fra, at din menu ligger i celler, og pilen udløses ved onmouseover på de celler, så kan du jo kopiere den kode over til onmouseover på cellerne i den række, hvor pilen vises !-)
Avatar billede tommytot Nybegynder
23. september 2004 - 13:01 #4
Det er iøjeblikket css styret...

Lidt henad dette.... bare horizontalt

http://www.apycom.com/trail-menu/
Avatar billede tommytot Nybegynder
12. oktober 2004 - 21:18 #5
fandt selv en løsning....