Avatar billede ferdinand.k Mester
23. september 2004 - 00:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vurdering af endnu et site

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om sitet jeg sidder og udvikler på. Siden kan ses på: http://myriam.dk/Website/default.asp

Der er ikke lavet nogen nævneværdig funktionalitet - kun "Kontakt os" siden er udfyldt - derfor ønsker jeg kun feedback på design...
Avatar billede bertelbrander Novice
23. september 2004 - 01:25 #1
Stort set ok, nogle ideer:

1: Rammen lidt op
2: Hovedet lidt for stort
3: Fjerne baren under menu'en
4: Fjerne grå skala nederst i text feltet.
5: Skyggen under menu texten er lidt tung.
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2004 - 05:28 #2
Logobildet er kønt, men så stort at det levner lovlig lidt plads til indhold.

pas på scrollbaren. mit vindue var tilfældigvis af en størrelse så når jeg skiftede til siden "kontakt os" (som er højere) kom der scrollbar og siden rykkede ½ scrollbar tilvenstre. Den slags hopperi bør undgås, enten ved at korrigere for scrollbar når den er der, eller også ved at beregne en fast venstremarging med javascript, så det ikke ændrer noget om der er scrollbar (pt er den blot centreret med css og det giver så forskellig placering når højrekanten rykkes ind af den scrollbar (netscape))
Avatar billede hammerhead Nybegynder
23. september 2004 - 08:50 #3
IE: 6.0
God farvesammensætning, og flot banner.

Jeg får en fejl når jeg går ind på kontaktsiden: Udført, men med fejl på siden som siger 'CSAct' er ikke defineret.

Når jeg fører musen over emailadressen hopper indholdet på siden.
Avatar billede ferdinand.k Mester
24. september 2004 - 11:21 #4
takker for de gode kommentarer... læg lige svar...
Avatar billede ferdinand.k Mester
07. februar 2005 - 15:50 #5
så er i sgu også selv uden om det... :)