Avatar billede morten_b Nybegynder
22. september 2004 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis platform til intranet

Jeg står overfor at skulle lave et intranet til et mindre firma, og da mine programmeringskundskaber kan ligge på et meget lille sted har jeg kigget lidt på nogle platforme som man kan opbygge sin side på.

Det vil sige at man bare indtaster tekst og laver design, så laver den selv forum, tagwall, upload osv.

Dem jeg har kigget på har dog haft et lidt kikset 80'er design, så jeg vil høre om nogen kender til nogle gratis platforme som ville kunne opfylde de nævnte behov.
Avatar billede miciver Nybegynder
22. september 2004 - 17:51 #1
Jeg hat brugt ASP-NUKE. Findes gratis på www.rot.dk
Avatar billede miciver Nybegynder
22. september 2004 - 17:52 #2
HAT=HAR:-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
26. september 2004 - 02:29 #3
Må da være flere at vælge imellem...
Avatar billede morten_b Nybegynder
14. februar 2005 - 01:21 #4
Det foreslåede program var ikke lige hvad jeg ledte efter, så jeg har fået et professionelt firma til at hjælpe.