Avatar billede pip3 Nybegynder
22. september 2004 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte XP-pro

Efter en opdatering.....vil XP ikke boote op, den stopper efter at de blå streger (i XP logoet)løber over skærmen.
Har prøvet en repair flere gange men uden held. Har nu indstalleret XP på en anden disk, men vil gerne bruge den gamle.Er der et sted evt.reg database at man kan nulstille XP, og derefter kører en repair.???
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2004 - 11:46 #1
Prøv en gang at spørge i Styresystemer->Workstation->Windows XP. Der er meget bedre chance for hurtigt at få et godt svar, når man spørger det rette sted.
Avatar billede cms Nybegynder
22. september 2004 - 11:47 #2
Det har jeg også prøvet da jeg opdaterede til sp1. Jeg ved, der findes support artikler på microsoft.com netop angående opdateringsnedbrud, så prøv at google microsoft.com...
Kan det ikke være en driver som går død? Kan du ikke køre i fejlsikret tilstand?
Hov - forresten: forkert kategori.
Avatar billede pip3 Nybegynder
22. september 2004 - 11:50 #3
Hej....nej jeg kan ikke heller ikke starte i fejlsikret. Vidste ikke hvad katagori jeg skulle stille spørgsmålet i.
Avatar billede pip3 Nybegynder
22. september 2004 - 11:57 #4
Prøver at stille spørgsmålet i den anden katagori
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. september 2004 - 13:09 #5
... og så lukker du lige dette spm. ikk' ?