Avatar billede gala Nybegynder
22. september 2004 - 11:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få flash'n til at snakke sammen med xml'n

Hey!
Jeg er ikke lige just haj når det drejer sig om actionscript. Derfor futtede jeg fredeligt ud på nettet og fulgte en tutorial da jeg skulle lave en lille quiz. Den her:http://www.permadi.com/tutorial/flashMXQuiz/
Jeg har jo troeligt fulgt den til punkt og prikke, men den du'r ikke. Det eneste min quiz gør er at læsse en bunke "undefined" i mine fine tekstbokse. Nogen der kan fortælle mig hvor fejlen ligger?
Mange 1000 takker!
Gala
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2004 - 11:35 #1
hvordan har du gjort?
Avatar billede gala Nybegynder
22. september 2004 - 11:51 #2
sådan set sådan som der stod. Det eneste jeg har lavet om er at der 2 gange står at man skal putte kode i "start" framen, hvor ejg tror at der 2. gang skulle have stået "showQuiz" framen. Så det har jeg gjort. Ellers har jeg da vist fulgt den rimeligt præcist
Avatar billede gala Nybegynder
22. september 2004 - 11:52 #3
hov, det er altså kun den første side at tutorial'n jeg er igennem, men der burde den allerede hente data ind
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2004 - 12:08 #4
Jeg vil hellere se hvordan du har gjort - Hvis du har lavet en fejl finder jeg den jo ikke i tutorialen ;-)
Avatar billede gala Nybegynder
22. september 2004 - 12:09 #5
hvad er din mail?
Avatar billede gala Nybegynder
22. september 2004 - 12:39 #6
hvis jeg altså må sende dig en .fla
Avatar billede gala Nybegynder
23. september 2004 - 09:50 #7
fandt ud af det