Avatar billede sandman_dk Nybegynder
21. september 2004 - 14:29 Der er 7 kommentarer

Service pack 2

Jeg vil bare lige vide om det bare er hos mig. :-)

Jeg har to maskiner, én med XP home edition og én med XP professionel. Nu er begge opgraderet med Service pack 2. Mit lille spørgsmål er:

Før var opstarts 'bjælken' grøn i min XP home edition. Men den er nu blevet blå ligesom i XP professionel. Er det bare hos mig?
Avatar billede kraesten Nybegynder
21. september 2004 - 14:45 #1
Jeg har en XP home edition SP2 og min opstarts "bjælke" er også blå. Om den var grøn før opdateringen kan jeg ikke lige huske.
Men hvad der er mere tydeligt er at det under opstarten ikke mere fremgår om styresystemet er XP Pro eller XP Home Edition. Denne ændring er en del af SP2. Hvorfor Microsoft har valgt en ændring på dette punkt har jeg ingen anelse om.
Avatar billede michaels102 Nybegynder
21. september 2004 - 18:51 #2
1) Højre klik på skrivebordet "ikke på et ikon" , Vælg egenskaber.

2) Vælg fanen Udseende.

3) Klik på dropdown boksen under Farveskema og så vælg den ønskede farve.

4) Klik Ok, Og så skulle den være der
Avatar billede sandman_dk Nybegynder
21. september 2004 - 22:46 #3
Helt okay Michaels102. Men hvorfor er den blevet blå? Hvad er meningen med at lave det om? Skal vi nu ikke kunne se forskel på den 'billige og den dyre'?
Avatar billede dosto Praktikant
28. september 2004 - 14:51 #4
Hej. Jeg har også undret mig og har derfor snakket med Microsoft sp2 support. De har ikke et endegyldigt svar men mener at Microsoft måske ønsker at føre Home og Expert tættere sammen. Men altså ikke noget sikker svar
Avatar billede dosto Praktikant
19. oktober 2004 - 12:50 #5
HALLO!!!
Avatar billede sandman_dk Nybegynder
27. november 2004 - 17:46 #6
Hvad siger du hallo til?
Avatar billede dosto Praktikant
28. november 2004 - 00:43 #7
Hvad med lidt feed back ;-)