Avatar billede contrynen Nybegynder
20. september 2004 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Kan ikke logge på msn

Jeg kan ikke logge på msn( for at checke min hotmail). Der kommer en side frem , hvor der står at siden ikke kan findes. Jeg ved at msn fungerer for Begge mine døtre kan logge på deres msn fra samme computer. Jeg har læst et sted at hvis man har en firewall kan det være skylden, men den har jeg afinstalleret uden resultat.Jeg har skrevet til msn uden at få svar fra min datters mail.
HJÆLP !!!!!
Avatar billede locturian Nybegynder
20. september 2004 - 14:47 #1
Hvis begge dine døtre kan logge på msn fra selv samme computer, kan det ikke være det der er problemet. Dit internet, og dermed også din hotmail, benyter port 80. Port 80 bliver benyttet til at se internet sider med, så heller ikke der kan der være lukket af. Der er 2 muligheder. Enten er der fejl på pågældende msn konto, hvilket kun Microsof kan svare dig på, eller også er der PT fejl på MSN (Ved langsomt internet, eller en meget belastet MSN server, kan deres hotmail godt falde ud)
Avatar billede contrynen Nybegynder
20. september 2004 - 14:50 #2
Jamen det har stået på i to døgn og folkene inde ved Msn er ikke til at ryste et svar ud af