Avatar billede iq-n Nybegynder
20. september 2004 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CSS virker ikke første gang

Hver gang jeg går ind på en af ekspertens sider, ser det sådan du: http://www.omega-web.dk/screen.jpg

Først når jeg trykke opdater, kommer det til sat se rigtigt ud. Det er lige som om at den ikke loader CSS filen før anden gang. Hvordan kan det være?

Det er kun på Eksperten jeg er kommet ud for det.
Avatar billede locturian Nybegynder
20. september 2004 - 14:06 #1
Det er hvis ekspertens server er lidt langsom i optrækket - har selv oplevet det et par gange - Det er ikke kun ekspertens side den gør det ved, har også set det på andre, deriblandt mine egne, sider. Af en eller anden grund, bliver css hentet til sidst en gang i mellem. Tror svaret findes hos microsoft :)
Avatar billede iq-n Nybegynder
20. september 2004 - 14:08 #2
Nix, for det er hver gang
Avatar billede locturian Nybegynder
20. september 2004 - 14:12 #3
Tror kun det er hos dig det opstår :)
Avatar billede snowball Novice
20. september 2004 - 14:17 #4
Jeg oplevet det også mere eller mindre jævnligt - dog meget sjældent her på Eksperten. Ironisk nok oplever jeg det faktisk oftest på microsoft.com ;)
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:03 #5
Naar intet virker. Jeg formattere naar jeg kommer hjem fra Australien